artykuł nr 1

Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji

Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu

 

Harmonogram rekrutacji:

  • 7 września: rozpoczęcie naboru
  • 19 września: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
  • 20 – 26 września: rozmowy z kandatkami/kandydatami
  • 29 września: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
  • październik/listopad/grudzień: rozpoczęcie pracy w :+ przez wybraną w rekrutacji osobę

Najważniejsze dla nas:

– szukamy osoby, która będzie:

  • miała wyższe wykształcenie i doświadczenie (a na pewno umiejętności) cenne w obszarze PR, komunikacji i promocji;
  • potrafiła tworzyć, realizować i analizować media plany oraz plany promocji (projektów kulturalnych);
  • znała (lub szybko poznawała) rynek mediów w Polsce i ich twórców – szczególnie w obszarze kultury;
  • potrafiła tworzyć kontekstowe narracje i miała zdolności researcherskie, co rozumiemy jako umiejętność znajdowania ciekawych treści, a czasami narzędzi i rozwiązań przydatnych w budowaniu opowieści o realizowanych projektach;
  • swobodnie mówiła i pisała w języku polskim oraz angielskim;

– do głównych zadań osoby, której poszukujemy, należeć będzie:

  • współpraca z grafikami, drukarniami oraz fotografami przy powstawaniu materiałów komunikacyjnych, promocyjnych i reklamowych;
  • koordynowanie i realizowanie działań z zakresu reklamy i marketingu zewnętrznego w kontekście działań Instytutu Teatralnego;
  • koordynowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji i promocji wydawnictw Instytutu Teatralnego;
  • nadzór nad produkcją, w tym opiniowanie i akceptowanie, materiałów z zakresu komunikacji i promocji (przede wszystkim w kontekście identyfikacji wizualnej) projektów, programów i konkursów Instytutu Teatralnego;
  • wsparcie innych pracowników Działu w tworzeniu i redagowaniu materiałów PR – m.in. informacji prasowych, komunikatów, treści ulotek;
  • przygotowanie umów i rachunków dla osób współpracujących z Instytutem;
  • konsultowanie i opiniowanie umów produkcyjnych, koprodukcyjnych i partnerskich Instytutu w kontekście działań promocyjnych i wizerunkowych;
  • uczestnictwo w naradach / kolegiach / posiedzeniach komisji wewnętrznych / kolaudacjach i innych spotkaniach, których obszar tematyczny wiąże się ściśle z wykonywanymi zadaniami.

Najważniejsze dla Ciebie:

  • oferujemy stabilną pracę w wymiarze pełnego etatu i w zadaniowym systemie czasu pracy;
  • chcielibyśmy, aby osoba, która dołączy do naszego Zespołu, rozpoczęła pracę w październiku, listopadzie, a najpóźniej grudniu 2022;
  • praca na tym stanowisku da Ci możliwość inicjowania, tworzenia i realizowania strategii z szerokorozumianego zakresu PR – budowania stosunków instytucji z jej otoczeniem – oraz marketingu i promocji w obszarze różnorodnych przedsięwzięć kulturalnych;
  • otrzymasz telefon służbowy, laptopa (jeśli uznasz, że jest Ci potrzebny) i możliwość uczestniczenia w szkoleniach oraz kursach, które realnie podniosą Twoje kompetencje i umiejętności.

Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 19 września 2022 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: rekrutacja@instytut-teatralny.org podając w tytule wiadomości: „Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji”.

CV powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowej drogi zawodowej.


W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny przez okres najbliższych 6 miesięcy.

Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

…………………………………………
podpis kandydata do pracy

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

*Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w załączniku.